Garden Sale 2014 Notları

by 12:43 0 yorum
Gidemedim, göremedim diyenler için, bu sene 3.sü düzenlenen KÜÇÜKÇİFTLİK Park'ın ev sahipliği yaptığı Garden Sale etkinliğine ait notlarımla, haftaya merhaba demek istedim. 


''Tüh! yağmur yağdı'', ''ay dur sanki güneş açtı'' ikilemlerinden sıyrılıp kendimizi evden dışarı atmamızla, serüvenimiz başladı.


Başarılarına aşina olduğumuz birçok tasarımcının ürünlerinin uygun fiyatlarla satışa sunulduğu, müzik, eğlence ve keyifli vakit vaadeden etkinlik, sanırım yağmurlu havanın vermiş olduğu rehavetle pekte beklediği performansı yakalayamadı gibi geldi bana. Ama elbette bana!.

Bunun dışında durum, bütün bu tarz organizasyonlarda alışık olduğumuzdan çokta farklı değildi.

Bir köşede kendi hallerinde keyifle müziklerini yapanlar,


Festival ruhunun havada karada hakkını verenler,


Çocuksuz festival mi olurmuş diyenler,


Cüzdanında fazladan! yer tutanlarla vedalaşmak isteyenler,


Çim buldum mu yayılırım, zaten yazın son günleri diye üzülenler,


Hazır, Barış Abi de oradayken bir yanına uğrar, hal hatır sorarım diyenler,


Son günlerdeki yeni hastalığımız sukulentlerin en güzel halini görmek isteyenler,


Kısaca, son günlerini yaşadığımız yaz mevsimine güzel bir elveda demek isteyen herkes oradaydı diyebilirim.





Bolcana parçalı bulutuyla, ara ara çıkan ama yürek hoplatan güneşiyle keyifli vakit hanemize bir tık daha atmamıza neden olan bu güzel haftasonu için yayında ve yapımda emeği geçen herkesler sevgiler, iyi haftalar...

^.^










Unknown

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 yorum:

Yorum Gönder