Kadın Eli Değerse...

by 18:47 0 yorum
1986 yılında kadınlarımızın ekonomik durumlarına destek olabilmek, yaşam kalitelerine katkı sağlamak, daha iyi yöne doğru gidebilmesi adına yardımda bulunmak amacıyla kurulan ''Kadın Emeğini Değerlendirme Vakfı'' olarak bilinen KEDV ile başarı çıtasını her geçen gün daha da yükseklere taşıyan hepimizin gönlünde yer edinmiş bir marka olan Boyner muhteşem bir çalışmaya imza atmışlar. KEDV tarafından üretilen birbirinden yaratıcı ve sevimli kızlı-erkekli kuklalar, Boyner tarafından oluşturulan yılbaşı vitrin temasıyla hayat bulmuşlar. Bugün, Metrocity Boyner mağazasının vitrinini gördüğüm an gerçekten tutuldum. O kadar yaratıcı, emek harcandığı son derece belli, özenilmiş, yürekle, severek yapılmış bir iş çıkmış ki ortaya hayran kalmamak elde değil. Her geçenin dönüp bir kez daha baktığı, çocukların etrafında cirit attığı, benim iki kare fotoğraf çekebilmek için, boş kalmasını beklediğim bu müthiş çalışmayı ben senenin en en en güzel vitrin süslemesi seçiyorum. Lafı fazla uzatmadan mutlaka gidin bu güzellikleri kendi gözlerinizle görmeniz lazım diyorum.














Unknown

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 yorum:

Yorum Gönder