Azalarak Bitsin-Taşlı Tuşlu Ugg

by 13:18 0 yorum
Özellikle erkek milletinin, nedenini asla anlayamadığım bir şekilde nefret ettiği, üzerine sözlüklerde sayfalarca yazıp çiziktirdiği bir nesne haline geldi ugg botlar ülkemizde. Eğri oturup doğru konuşmakta fayda var, şahsen hayatımıza son sürat giriş yaptığı günden beri severek kullandığım bir parça olmuştur. Ne öyle denildiği gibi, giyince ayaklarım ayı ayağına döndü ki bence çok sevimli o ayrı, ne de pandaya mı dönüştüm acaba diye triplere girdim. Yaz kış, 7/24 ayakları üşüyen birisi olarak her daim kurtarıcım oldular, sıcak sıcak sarıp sarmaladılar beni.
Eminim aranızda benim gibi düşünen, bunu hayata geçiren sayısız kişi vardır. Benim için olay bundan ibaretti. Kısaca eğlendik, bitti hadi artık dağılalım diye düşünüyordum.
Lakin bu gözler yine ''bunları görmez olaydımmm'' diyebileceğim, neye benzediklerini ya da hangi zevkin eseri olduklarını açıklamaya yetecek kelimelerimin olmadığı neler gördü neler.
Elindeki ile yetinmeyi aslaaaa bilemeyen, eline geçirdiğinin de suyunu çıkarmadan rahat edemeyen hanım kızlarımız, buldukları ve bulabilecekleri ne kadar incik boncuk, şakırtı, şukurtu varsa toplamışlar, bu garibanların üstüne yapıştırıp, sokaklara doluşmuşlar. Ya ben adının baş harflerini taşlarla uggların üzerine yazdıran gördüm daha ne olsun.
Etmeyin evladım, etmeyin çocuğum, oyuncak değil o, nolur aldığınız yere geri bırakın. Gidin odanızda oynayın he olmaz mı?!?






Unknown

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 yorum:

Yorum Gönder